28 d’abr. 2023

ACTIVITATS AMB ELS ANGLESOS

Els alumnes de tercer hem acollit alguns alumnes de l’Anglo European School.

El dia que van arribar estàvem tots molt emocionats i contents de tenir-los a casa. Van desfer les maletes i es van instal·lar  a l’habitació.

El primer dia dimecres 19 d’abril, unes alumnes van fer de guies tant per l’institut (ensenyant les nostres classes, els batxillerats, la cafeteria, el pati i la biblioteca) com per tot Girona (des de la Catedral, San Fèlix, Plaça del Vi, Pont de Pedra, etc,) fins al Tarlà, Temps de flors, Sant Jordi, les llegendes…

Dijous dia 20, van anar a visitar Barcelona, exactament, al Maremàgnum i al Barri Gòtic.

El tercer dia, és a dir, divendres, vam anar tots els nens i nenes de l'intercanvi, al fer el Camí de Rondes de S'Agaró a Platja d’Aro, per després, fer una volta i que poguessin conèixer el poble.

El cap de setmana del dissabte, el van passar en família, adaptant-se cadascú al seu entorn, uns van anar a la platja, els altres a patinar i a la nit, vam quedar tots en un parc.

Diumenge, aprofitant que era Sant Jordi, alguns van passejar per les paradetes, introduint la cultura catalana, i un altre cop a la nit, vam reunir-nos al mateix parc.

El sisè dia, van tornar a visitar Barcelona, però aquest cop, van visitar la Sagrada Família i l’Hospital Sant Pau, un centre amb sis segles d’existència.

El penúltim dia, dimarts, van anar a les Illes Medes, allà van passejar per Pals i L’Estartit i van poder navegar a bord del Nautilus, que creua per la Costa del Massís del Montgrí, per la Punta de la Barra, la Punta Salines, el Cap d'Utrera, la Cala Pedrosa i finalitza a la Roca Foradada.

I a la tarda, tots vam anar a casa d’un company, a fer un comiat, a banyar-nos a la piscina i fer un gran berenar.

L’últim dia, dimecres 26, vam posar a prova el seu aprenentatge aquí, fent preguntes als anglesos per veure si havien estat atents sobre la cultura de Girona.

Va ser un dia trist, però estem molt emocionats d'anar a Londres, ja que hem fet una bona amistat. Moltes gràcies per haver vingut i per haver viscut aquesta setmana tan fantàstica.