12 de set. 2018

INTERCANVI A LONDRES

Els alumnes de tercer hem anat d'intercanvi a Londres. ha estat una experiència superbona. A part de passar-nos-ho molt bé i fer de turistes per la ciutat, hem après moltíssim anglès i també hem conviscut amb famílies i alumnes anglesos i això ha estat genial.

Dia 1
  • Recepció a l’escola.
 El dia 9 de maig alguns alumnes de 3r d’ESO vam agafar un avió per fer un intercanvi a Londres. Quan vam arribar a allà, el que vam fer va ser: veure l’escola, conèixer les famílies i instalar-nos a casa seva.
          Dia 2
  • Natural History Museum
  • Candem Market

El segon dia que estàvem a Londres ens vam aixecar tots per anar a l’institut. Quan vam ser tots allà vam anar a l’estació de trens per agafar el tren i anar al Natural History Museum, que és un museu gratuït de ciència. Allà ens varen deixar donar una volta per on volguéssim. I ha certa hora haviem d’estar a un punt concret per trobar-nos.  Quan vam acabar de visitar el museu, vam anar amb tren al Candem Market on un cop allà ens vam separar per grups i vam anar a comprar on volguéssim amb un professor vigilant-nos.

Dia 3
  • Buckingham Palace
  • Saint James’s Park Lake (vam estar un rato per dinar)
  • Big Ben
  • Westminster-London Eye(vam pujar al london eye)
  • Tower Bridge (vam anar-hi per boat of Thames i el vam veure)
  • Tornada amb tren
 Al tercer dia en que estàvem allà, vam anar a l’escola i un cop hi vam ser tots vam anar amb tren cap al Buckingham Palace. Un cop allà vàrem veure el Canvi de Guàrdia, que és una cerimònia molt famosa on els guàrdies que acaben el seu torn marxen amb filera i els que el comencen entren amb una petita orquestra i alguns cavalls. Al acabar de veure-ho vam anar al Saint James’s Park Lake ja que està al costat; allà vam dinar-hi i després vam anar a veure el Big Ben, el qual està amb obres per reformes, per tant no vam poder veure el seu rellotge. Tot seguit vam passar pel pont, on ens vam parar per fer algunes fotos i després vam anar a fer cua per poder pujar a London Eye. Un cop estàvem allà, vam poder observar: tot Londres, alguns dels edificis més alts, alguns importants, el nou estadi de futbol…
Quan vam baixar del London Eye, alguns alumnes es van quedar a la botiga per poder comprar algunes coses i d’altres ja van començar a berenar, mentre esperàvem per pujar al vaixell. Els que no havien berenat, ho van fer. I quan va arribar el vaixell vam pujar-hi. Allà vam poder veure gran part del riu Thames, els seus edificis del voltant i els ponts. Quan vam baixar del vaixell, es veia el Tower Bridge. Des d’on estàvem, ens vam aturar a fer algunes fotos on es veies; i tot seguit vam anar a buscar el tren.

Dia 4 i 5
  • Dia amb la Familia
 Aquest dia era un dia en que cadascú feia el que la família havia decidit. Gran part dels alumnes van anar a un parc d’atraccions junts, altre gran part van anar al Trampoline Park, que es un espai amb llits elàstics on hi pots saltar i la resta varen fer coses variades.

Dia 6
  • British Museum
  • Oxford Street
 El sisè dia que vam estar a Londres varem anar al British Museum, el qual és un museu molt conegut de Londres. Allà ens van deixar anar a donar una volta per on volguéssim i després vam anar tots junts a la part dels egipcis on uns dels nostres professors, l’Òscar Iranzo, ens va explicar algunes parts de la exposició. Quan vam acabar de veure el museu ens van deixar una pausa per poder dinar i quan vam acabar vam anar al Oxford Street on ens van deixar una estona per anar de compres per on volguéssim.

Dia 7
  • Visita a Ingatestone Hall
  • Dinar a l’escola
  • Sessió de música
El setè dia vam anar a veure una casa de la reialesa que hi ha al poble. Ens van ensenyar la casa per dins i ens van explicar històries que hi van passar. Quan vam acabar, vam estar al jardí de la casa i varem esmorzar allà. Seguidament varem tenir una estona lliure i llavors varem anar a dinar a l’escola. Allà alguns agafaven el menjar de la cuina i els altres el que els hi havien donat la família. Quan varem acabar varem anar a fer una classe de  música que consistia de fer una canço amb aparells electrònics i un cop finalitzada, els professors deien quina era la millor.

Dia 8
 El vuitè dia varem anar al Covent Garden on ens van deixar anar per on volguéssim. Cap a les dos varem dinar allà tots junts. Després, varem anar a veure el musical del Rei Leon (The Lion King). Va ser molt bonic. Quan varem acabar varem agafar el tren i alguns varen tornar cap a casa i d’altres es van quedar tots junts a un parc jugant.

Dia 9
  • Visita de la ciutat
  • Punting
 El novè dia varem anar a Cambridge, on allà vàrem estar visitant la ciutat, i quan varem acabar varem anar a fer Punting. El Punting tracta de que una persona rema amb una mena de pal. Mentres estàvem fent Punting l’home que remava ens anava explicant històries sobre Cambridge.

Dia 10
  • Classe d’Anglès
  • Tornada a Girona
L'últim dia varem fer una classe d'anglès, on ens varen ensenyar coses sobre poesia i varem fer un poema. Al cap d’una hora, varem acabar i varem agafar el bus per anar a l’aeoroport. Mentres estàvem esperant que el vol arribes, ens varen deixar anara fer un vol un rato llavors vam pujar a l'avió i vam arribar a l’aeroport de girona on ens esperaven els nostres familiars.