6 d’oct. 2021

 

21 BUTTONS 



21 Buttons, fundada el 2016, és una xarxa social i un mercat de moda que permet als influenciadors compartir fotografies dels seus conjunts. Els articles s’etiqueten i s’enllacen directament a les botigues de comerç electrònic, amb associacions que permeten a l’influenciador obtenir una comissió per qualsevol venda realitzada.

Es pot guanyar diners compartint els conjunts que utilitzem amb altra gent. Sempre que algú fa clic en un dels botons etiquetats de les publicacions i compra l’article mitjançant aquest enllaç, es guanya una comissió. La comissió varia, però es troba entre el 4 i el 6% del preu de venda. 

21 Buttons va ser fundada fa cinc anys a Barcelona pels exconsultors de McKinsey & Co, Marc Soler i Jaime Farrés, que volien connectar marques i consumidors a través de les xarxes socials. 21 Buttons ofereix una aplicació on els usuaris poden comprar fàcilment peces de roba compartides per amics o influents. L’aplicació reclarca l’aspecte social dels negocis socials. Podeu utilitzar l'aplicació de la mateixa manera que faríeu servir Instagram i Pinterest. 

Després de que 11,5 milions de persones utilitzin aquesta aplicació al 2020, la xarxa social de moda i influenciadors ha estat adquirida pel seu rival Peoople, una empresa més jove, amb menys recorregut i audiència.

            el logo de l'aplicació                                                       exemple de l'aplicació



                                                                                                       Ionela Spermezan i Aina Mas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada