21 d’oct. 2019

ENTREVISTA A UN ALUMNE DE PRIMER DE BATXILLERAT


T´agraden els professors que t’han tocat aquest any?
En general sí.
Com és que has triat el batxillerat artístic?
L’he triat perquè sempre m’ha agradat el món del teatre i em vull dedicar a això.
Què esperes del batxillerat?
Espero aprendre moltes coses sobre el teatre.
Què tens pensat fer després del batxillerat? 
La veritat és que no ho sé, però alguna cosa relacionada amb tot aquest món m’agradaria molt.
A quin institut vas fer l’ESO? 
A la Salle Girona.
T’agraden els teus companys?
Si, de moment.
Trobes a faltar algun amic/company del teu antic institut?
Al principi una mica, però quan em vaig adonar que tots els meus actuals companys els
agradava el mateix que jo, em vaig sentir molt còmode i em vaig adaptar ràpid. Igualment els segueixo veient als companys de l’altre institut.
Quins mètodes fas servir per estudiar? 
Em miro els apunts de classe amb temps per si haig d’estudiar molt una cosa i després els copio de nou.
Esperaves que el batxillerat fos així o te l’esperaves diferent?
Més o menys me l’esperava així, però no pensava que fos tan diferent que l’ESO.
padentro 3 tela METO hasta EL FONDO
Imatge institut
Laia Gassiot i Gina Vilà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada