Cada any surten diferents modes, ja sigui un ball estrafolari, una joguina
o un aparell, una peça de roba...
Però, què és una moda?
En el diccionari és definida com a “un conjunt de gustos,
costums i maneres de comportar-se propis d'un període de temps, d'un grup de
persones o d'un país determinats”, però nosaltres la definim com a un conjunt de
gustos, costums i maneres de comportar-se, que solen durar un temps indeterminat,
però breu, és a dir, creiem, que una moda pot durar tant com la gent que
la segueix o la dissenya vulgui que duri.
Aquest any s’han posat de moda diferents tendències, però com que encara
estem a prop del 2017 en citarem algunes de les més populars.
La manera de vestir és una part molt important de la societat occidental
actual, sempre ha determinat la classe social o l’estatus d’una persona.
Actualment tota la moda ja està inventada, sobretot la femenina, així que
es modernitzaran les modes dels segles anteriors, però amb materials més
moderns.
Es mantenen els pantalons texans i les mini-faldilles i tornen les
faldilles llargues i els pantalons amples.
La moda d’aquest segle és més diversa comparada amb la dels segles
anteriors ja que la gent anava més igual, tant homes com dones, avui es
combinen les carcterístiques de diferents peces antigues. Peces, com la corbata, utilitzades tradicionalment per
l’home, s’incorporen a la vestimenta femenina.
Joguina:
Aquest any s’ha posat molt de moda una joguina que es diu Slime.
Slime |
Aquesta joguina recorda molt el “Blandiblub” que es va posar de moda fa uns
anys enrere, pel soroll que feia quan es tocava, la gent li va posar el nom
“d’allò que fa pets”.
El Slime es pot fer a casa de totes les tonalitats que es vulgui ja
que només es necessita tenir el color o poder-lo obtenir barrejant-lo amb
altres colors. Hi ha gent que la fa transparent i n’hi que hi afegeix boletes
de Porexpan o altres coses com perles per als collarets…
Influencers: Un influencer és una
persona que compta amb certa credibilitat sobre un tema concret, i per la seva
presència i influència en xarxes socials pot arribar a convertir-se en un
prescriptor interessant per a una marca.
Backpack kid: El “Backpack kid” o be en Russell Horning
és un noi de 16 anys nascut el 19 de Desembre del 2001 a Lawrenceville,
Georgia.
Va començar amb instagram, ensenyant com feia moviments de ball inventats
per ell mateix, però actualment té 1.6 milions de seguidors al seu compte
d’instagram i ha arribat a col·laborar amb gent molt famosa com la Katy Perry
en la cançó “Swish Swish”
Jordi Esteva, Clàudia Sola i Kiara Godoy
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada