1 de març 2015

Entrevista a Laia Amagat

Introducció:

En aquesta ocasió, tindrem l’oportunitat d’entrevistar a la Laia Amagat, professora de Música, de l’INS Santiago Sobrequés, que forma part del nostre centre des de l’any 2007.

Preguntes


1.- Quina és la teva formació?
Actualment, tinc dues titulacions superiors de Música, una de piano i l'altra de Teoria de la Música.
Tambè tinc gran part de la carrera d’Història de l’Art.


2.-Com gestiones  la disciplina a classe?
A l'hora de treballar amb adolescents, és una mica difícil ja que estan a unes edats complicades. Penso que ho faig amb contundència, sentit de l’humor i molt de carinyo.


3.-Tens alguna anècdota que t'hagi passat i encara recordis?
Quan vaig començar a treballar com a professora de Música, moltes vegades em confonien amb un alumna i pensaven que jo era una alummna més, això a causa de la meva estatura. Tot i així a vegades, em continuen confonent.


4.-Què en penses de l’educació actual?
Actualment, penso que l'educació està complicada, ja que hi ha pocs valors, mai no es posen d'acord amb les lleis escolars i això ens afecta encara que no ho vulguem. S'hauria de fomentar l'educació i els valors des de casa, des dels pares i no deixar-nos influenciar pel mal ús d'internet.


5.- Quines són les teves aficions?
M'agrada molt escoltar música, tocar el piano, veure pel·lícules, ja sigui al cinema o casa, llegir, caminar, nedar…


6.-Quina música t'agrada?
M'agrada de tots tipus, des de la clàssica fins l'actual.


7.-Per què et vas fer professora?
M'hi va portar una mica la vida...es podria dir d’aquesta manera perquè des de casa em van animar a ser-ho, ja que la meva mare es mestra d’educació primària.


8.-No has volgut mai ser solista en un concert?
De fet ja ho he estat...Fa un parell d’anys vaig poder participar en una orquestra a Grècia...va ser una experiència inoblidable.


Preguntes Breus

Un color: Lila  
Un paisatge: Mar
Un país: Catalunya
Un animal: Gat
Un personatge famós: Freddie Mercury
Un desig: Nedar amb dofins
Un projecte pendent: Poder col·laborar a alguna ONG d’animals.
Un personatge històric: Mozzart
Un mitjà de transport: Barca
Amb qui t’agradaria fer un cafè? Jonh Williams
Un llibre que tornaries a llegir Madame Bovary
Una pel·lícula que no ens podem perdre? Intocable, i la saga d’Indiana Jones què és la meva preferida. 

Moltes gràcies per dedicar-nos el teu temps.  
Maria Hidalgo, 4t A

1 comentari: