19 de març 2014

Entrevista al Sr. Fusi


Hola nois, hem tornat un altre cop amb una entrevista d’allò més emocionant, una entrevista al nostre professor de Geografia el Sr. Fusellas.

Com tots ja sabeu, el passat  dijous 27 de febrer es va jubilar després d’uns 35 anys  de dedicar-se a l’ensenyament i tots els alumnes li volíem donar les gràcies per tots els moments viscuts, tots els consells que ens ha donat  i tot el que hem après amb ell.

Ara començarem amb la nostra entrevista, us deixem unes de les preguntes més interessants que ens ha semblat:

1-Què t’ha inspirat per ser professor de Geografia?
- Probablement, van ser els professors que vaig tenir Srs. Xiveta i el Dr. Comas. Em varen obrir els ulls a uns móns que fins aquells moments, únicament havia intuït pel cine.

2- Digues cinc paraules que et defineixin com a professor.
- Respecte, passió, amor, lluita i compromís.


3- Has viatjat a molts llocs?
- He viatjat, però espero que els meus alumnes puguin gaudir dels viatges que faran i que respectaran les cultures d’aquests països.

4- Quin ha sigut el menjar més estrany que has tastat?
- N’hi ha molts, però probablement el més estrany que he menjat han estat els insectes. Reconec que em va impactar, aquest menjar, però sempre he estat curiós i m’agrada tastar aliments nous, a vegades et portes agradables sorpreses.

5- Gastronomia preferida?
- Crec que totes.

6-T’agrada que et diguin “Fusi” o “Fius” és un nom que et posem els alumnes.
- M’han dit Rodri, Fusi, i segurament altres que jo no sé, però el que sempre he agraït és el respecte amb què m’han tractat els alumnes.

7- Et consideres un professor guay o més aviat estricte?
- Crec que la meva opinió seria subjectiva, crec que els alumnes que m’han tingut, respondran millor aquesta pregunta, però jo no crec que aquests termes siguin excloents.

8- Quina ha sigut la còpia més gran que has posat?
- No ho recordo, però segurament, el que la va fer sí se’n recorda. (;-)

Aquesta ha sigut la súper  entrevista del nostre Fussi, ens agradaria molt que ens enviéssiu al nostre compte la vostra opinió sobre ell,  revistaldarull@gmail.com                                     

Andreu Coll David Ubeda i Guadalupe Estevez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada