25 de nov. 2013

LA GIMNÀSTICA RÍTMICA EN EL NOSTRE INSTITUT


En el nostre institut hi ha moltes noies que practiquen la gimnàstica rítmica, entre les quals hi ha: la Guadalupe Estévez, la Gemma Vendrell i la Sira Cañavate:

Avui farem una entrevista a la Guadalupe Estévez.


Guadalupe, Quantes hores practiques a la setmana? On?
Al GEiEG practico 7 hores a la setmana. Entreno dilluns i dimecres dos hores i dissabte tres. Fem com una optativa de ballet i hip-hop.

Amb quin aparell et sents millor quan has de treballar algun ball? Pilota, aro, masses, corda o cinta?
Amb les masses i la cinta, perquè em sento indentificada i molt a gust.

T’has lesionat algun cop?
Sí. Al turmell esquerre, fent un salt mentre estava entrenant. També als lumbars, mentre competia i al genoll dret mentre feia físic.

Què t’agrada més: competir en conjunt o individualment?
Individualment. Perquè sento que quan surto a pista em llueixo millor que no pas amb conjunt ja que les meves companyes no fan el que han de fer als entrenaments i per a mi la rítmica és un esport que requereix molt de sacrifici i disciplina.

Et portes bé amb totes les teves companyes i entrenadores?
Les entrenadores són totes molt maques i m’hi porto bé, però  amb les companyes no tant, perquè algunes  van a passar l’estona i a mi m’agrada treballar més a fons.

Gràcies per la teva ajuda Guada.

Paula Fernández  i Anastasia Oriol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada