2 de juny 2023

Intercanvi a Londres

Després de dues setmanes, els alumnes de 3r van viatjar a Londres per retrobar-se amb els anglesos.

Dimecres dia 10 vam quedar a les 3 de la matinada al Wellness per agafar el bus cap a l’aeroport de Barcelona.

L’arribada a Anglaterra va ser a les 9:30, per després agafar un bus cap a l’escola on vam deixar les maletes, i seguidament poder descansar en un parc i fer un volt per Ingatestone, visitant el poble i l’Ingatestone hall.

Vàrem tornar a l’escola, on ens van fer una bonica benvinguda i ens vam retrobar amb els nostres partners després de dues setmanes. Cadascú va dirigir-se a casa seva i va conèixer a la seva família d’intercanvi. Ningú va tenir cap queixa.

Dijous dia 11 ens van portar a veure el musical dels miserables, a visitar la tenda de lego i m&m’s i a caminar pel jubilee market. Vam arribar a les 19 a l’estació i cadascú va anar a casa.

Divendres ja caminàvem pel British Museum i per Camden Town. Vam explorar el mercat (Camden Market) on alguns van gastar diners, ja que són tendes molt minimalistes i elegants. El problema d’aquell dia va ser que hi havia una vaga de trens, i cada tren passava cada hora. Això va provocar que quan passava el tren, no tots van veure els seus partners i algunes persones el van perdre, per aquest motiu van haver de tornar en bus.

Dissabte i diumenge ho vam passar en família, on la majoria va anar a Adventure Island, un  parc d'atraccions molt famós a Londres.

Big Ben
El dilluns 15 vam agafar un tren i uns quants metros i ens vam dirigir al museu nacional d'història, on vam poder veure animals, esquelets, molts fòssils i dinosaures. Després del museu vam anar a Sant James Park on vam poder veure el Big Ben i la famosa foto amb la cabina, on hi havia molta cua. També, vam aprofitar per veure el canvi de guàrdia i el Royal Palace.

Dimarts 16 vam dirigir-nos cap a Greenwich i vam visitar els seus parcs, un túnel que es trobava sota aigua i el seu mirador, on es pot veure tot Londres. Hauríem d’haver tornat a les 19, però vam anar molt ràpid i vam arribar a les 17:30.

London Eye
Dimecres va ser un dia trist, perquè era l’últim dia a Londres, però vam poder visitar el London Eye i pujar per primer cop a un autobús doble, els més característics de Londres.

També vam visitar Saint Paul’s Cathedral i finalment, vam quedar tots en un parc al costat de l’institut per fer un comiat.

Dijous 17 la gran majoria estava plorant perquè ens feia pena no tornar-nos a veure. Vam agafar un bus i vam anar a un museu on hi havien avions dedicats a guerres. Vam anar a l’aeroport i en un obrir i tancar d’ulls ja hi érem a l’avió.

Vam arribar a la 1 de la matinada a Girona i alguns van venir a primera hora i altres companys, després del primer pati.

Moltes gràcies per aquesta experiència tan bonica i especial, esperem tornar a veure’ns aviat, us trobarem molt a faltar.