4 de nov. 2020

CLÀUDIA ROCA, GUANYADORA DEL CONCURS DELS AMICS DE LA UNESCO

 És una alumna de segon d’ESO B de l'institut Santiago Sobrequés i Vidal que ha participat en el concurs de la dona científica i ha guanyat. 

 Es tracta del premi dels Amics de la UNESCO, el 25è Concurs Artístic i Literari dels Amics de la UNESCO de Girona en la modalitat de Dibuix.

 -En qué t’has inspirat ?

-En la dona científica,  que era la finalitat del concurs.

 -Com el vas fer?

-Era en inspiració de la dona científica, i vaig dibuixar una sala de l’hospital amb infermeres i metges i al mig una llitera amb rodes amb un pacient i, a als costats, tots els estris necessaris per a l’operació.

 -T’ha agradat  fer-ho?

- Si, però hi havia moments en els quals que m’estresava i m’atabalava.

 -Com et sents al guanyar?

la guanyadora amb el diploma
-Em vaig sentir molt contenta , em  vaig alegrar moltíssim, va ser un moment de nervis i emoció

 -Com ha anat el procés amb el dibuix?

-Primer vaih fer l'esbós i el vaig calcar perquè m’havia quedat molt bé i aleshores em vaig posar a pintar-lo i acabar-lo, mica en mica anava fent-ho més maco i això em motivava

  -On es va convocar  el lliurament de premis?

-Es va organitzar a la casa cultural, i érem 20 nens i nenes, més i els pares veient com ens  entregaven els premis

 -Quines sensacions vas tenir al guanyar el premi?

-Molt emocionada i contenta

 -Qué vas guanyar?

-Un es entrades per anar a un museu de cultura

 

Et felicitem i t’animem a continuar dibuixant!!

Carina Cassany, Javi Bardí i Suany Lemus

1 comentari: