10 d’oct. 2019

ENTREVISTA A L'ÀNGELA MÁRMOL,


Avui entrevistarem  l’Àngela Mármol, una estudiant i influencer del nostre institut,, ella té 17 anys, i és de Girona.

Com t’ha anat l’estiu?
Doncs molt bé, i fent el treball de recerca.
Quin batxillerat fas?
Àngela Mármol.
El batxillerat artístic plàstic.
Per què has triat fer aquest batxillerat?
Perquè crec que les matèries es centren més en el que vull estudiar
Què t’agradaria estudiar quan acabis el batxillerat?
Publicitat i relacions públiques.
Com vas aconseguir arribar fins aquí, a ser influencer?
Doncs la veritat és que no ho sé encara.
La teva vida ha canviat molt des que vas arribar on estás?
Sí, però intento que no. Intento seguir la meva vida igualment, encara que no és fàcil no canviar l’estil de vida.
I agraeixes haver arribat fins aquí?
Sí, o sigui sí, però és que no sé com explicar-ho
I ara la gent et tracta diferent?    , em tracta diferent però últimament pitjor, sobretot els de la meva edat.
Has tingut alguna mala experiència amb algun  fan? 
Comentaris, un cop una nena em va dir: ai ets molt lletja, però igualment es va voler fer la foto amb mi, quan la vaig veure vaig pensar que si opinava això de mí no calia que es fes la foto, però bé, em vaig fer la foto igual, no em va sortir dir li que no. 
Tens alguna persona com a la teva font d’inspiració?
No tinc cap persona que pensi que vull ser com ella, però les americanes com la Selena Gómez i l’Ariana Grande sempre m’han agradat molt. Però de ser com elles no em ve ara ningú al cap.
Com se't va acudir la idea de fer una cançó?
Pel  meu “novio” no va ser idea meva, va ser seva. Jo en veritat no la volia fer.
Preferiries viatjar al futur o al passat?
Si és a la meva vida, al futur. Si és en general, al passat, perquè també m’agradaria veure com  es vivia en aquella época.
Si poguessis canviar alguna cosa del passat, ho faries?
Petits detalls, però fets fets jo crec que no, i si ho he fet és per algun motiu.
Què li diries a la gent que et va tractar malament en el seu temps?
Res, que segueixin la seva vida.
Alguna persona que et va tractar malament ha volgut ser amic teu ara, només per on estàs?
Més abans, ara ja no tant, jo crec que els fa més cosa parlar-me, però al principi sí.
Àngela, moltes gràcies per deixar-nos fer aquesta entrevista.
De res!


Maria Monge,Cristina Garrido

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada