27 d’oct. 2014

Alumnes nous de primer d'ESO

Donem la benvinguda als alumnes nous d'enguany!

Els alumnes de primer d'ESO entrevistats en un racó de l'institut
Com ja fa un any els alumnes de 1r d’ESO estan dividits en quatre classes, tots són nous tot i que hi ha algun repetidor. A continuació entrevistarem a alguns dels alumnes nous de 1r d’ESO.
  • De quina escola véns?
  • Per què vas decidir apuntar-te al Santiago Sobrequés? Era la teva primera opció?
  • Has notat molt de canvi?
  • T’agraden els nous companys de classe?
  • T’ha estat fàcil adaptar-te al nou horari i al nou centre?
  • Hi ha alguna cosa de la que et vulguis queixar?
  • Com veieu el sistema dels armaris? el milloraríeu?

Entrevista a Abdelghani Zitouni:
  • Vaig arribar el curs passat, el 3r trimestre i ara estic fent 1r ja que l’any passat no  vaig fer pràcticament res. Vinc d’una escola d’Algèria.
  • No vaig ser jo qui va decidir anar a a l'INS Santiago Sobrequés, quan vaig arribar a Girona em van apuntar aquí.
  • He notat bastant de canvi.
  • Sí, la majoria de companys de classe m’agraden.
  • Sí que m’ha estat fàcil adaptar-me a l’horari i al nou centre.
  • En general està tot molt bé.
  • El sistema d’armaris va bé però com que m'assec al darrere de tot de la classe sempre vénen tots cap on sóc jo i molesta una mica.

Entrevista a Pablo Leal:
  • Vinc del Cassià Costal.
  • Vaig decidir venir al Sobrequés perquè és a prop del Cassià Costal i no volia anar al Montilivi.
  • No he notat gaire canvi.
  • Estic molt bé amb els companys que tinc.
  • M’ha estat fàcil adaptar-me al nou centre però per l’horari vaig molt cansat, començar a les 8 del matí és molt aviat.
  • Els preus del bar em semblen una mica cars
  • El sistema d’armaris va bé.

Entrevista a Àlex Castro:
  • Vinc del Pla de Girona.
  • Vaig deicidir apuntar-me a aquest institut perquè està reformat i m’agrada molt com ha quedat i perquè el meu germà estudia aquí.
  • He notat una mica de canvi.
  • Sí que m’agraden els nous companys.
  • M’he adaptat fàcilment al nou horari i centre.
  • No em vull queixar de res.
  • Les taquilles són molt cares.

Entrevista a Mar Gimferrer:
  • Vinc de l’Escola Verd.
  • Des del conservatori em van donar plaça per poder venir al Sobrequés.
  • Sí que he notat canvi.
  • Ràpidament m’he adaptat als nous horaris i al centre.
  • Els lavabos a vegades estan molt bruts.
  • Les taquilles van bé però n’hi hauria d’haver una per persona.

Entrevista a Júlia Olivas:
  • Vinc del CEIP Migdia.
  • Em vaig apuntar al Sobrequés perquè és el que tenia més a prop i tots els meus amics hi anaven.
  • La majoria de companys m’agraden.
  • M’he adaptat fàcil, per mi és molt millor l’horari de l’institut que el de l’escola.
  • Hem trigat molt a poder tenir taquilles i pel fet que ens posen molts deures, havíem de portar moltes coses a la motxilla i feia mal d’esquena.
  • Les taquilles són molt cares.

Entrevista a Amal Nguiri:
  • Vinc del Cassià Costal.
  • Em vaig apuntar aquí perquè és l’institut que tinc més a prop.
  • No he notat gaire canvi.
  • M’agraden els meus nous companys.
  • Sí, m’he adaptat fàcil.
  • Ens posen massa deures.
  • El sistema de taquilles em va bé, de moment no milloraria res.

                                                                                                   Mònica Cózar i Júlia Miquel  de 4t A                                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                  

1 comentari: